onsdag 27. februar 2008

Så kjekt å se at dette fungerer. Skjønner at jeg er litt for treg til å legge inn kommentarer.Men det stjeler tid å være ofte på nettet...I går signet jeg meg inn på classmates og klarte å oppspore en kompis fra Williamston High Scool, Michigan fra class of 83.Vi gikk i samme mengihet og var med i samme vennegjeng, og tenk i dag fikk jeg mail fra han. Skikkelig overasket over at jeg husket han etter nesten 25 år...så dere Framnesinger bare se for dere reunion om 25 år...lurer foressten på hvordan kommunikasjonen vil forgå da, dvs i 2033. Forslag?

3 kommentarer:

marit sa...

hei din formørskade oter!
ka butikk handle du på, lisbeth? Det veit vi jo, det er jo Cubus!!
Kossen går det med Rjuben?
Varme gleder fra Ragnhild og Marit

Ho lisbeth sa...

e veldig nysgjerrig på koffer dokker veit æ handle litt på Cubus? Har æ så mange valg her i bygda???
Ruben har det bra,trur æ. Kjem heim tel påske. Kos.

Lindabk sa...

Joda, den kommunikasjonen vil foregå ved hjelp av røyksignaler.